San Francesco di Assisi

qrcode

Arcidiocesi di Eger

magyar italiano

" Egy cseppnyi őszinte szeretet nemesebb tengernyi tudománynál.''
Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus
Általános Iskola és Óvoda
Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskola Miskolc

Mátraszentimre - 2017. augusztus 21-24.

Az esemény az EFOP-1.3.5-16-2016-00530 Társadalmi szerepvállalás erősítése a közösségek fejlesztésével a Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskolában pályázat keretében valósult meg.
Kirándulás a gyönyörű Mátrában
Az előző tanévben az ügyeleti munkát nagyon komolyan vette a 6.a és 7.a osztály. Ezért jutalomképpen augusztus 21 és 24-e között négy napot tölthetett együtt Mátraszentimrén, a Stella Katolikus Egyházi Üdülőben. A csodálatos természeti környezetben fekvő tiszta és barátságos szálláshelyen finom ételek várták a gyerekeket. A hatalmas kertben jókat lehetett játszani, beszélgetni. A 2. és 3. napot erdőjárással töltötte a csapat, és az egész napos huszonvalahány kilométeres túra után is képes volt a társaság fele éjszaka „muflonlesre” indulni.
Jártunk együtt a falloskúti Mária-kegyhelyen, megtudtuk, honnan származik a Három Falu Temploma elnevezés, láttuk a magaslatokról még a távoli Tátra vonulatát is. Vörös-kő, Piszkés-tető, Galyatető kilátói már nem ismeretlenek számunkra. Az első és az utolsó napon – amikor buszunk volt -, a parádsasvári Üvegmúzeumban láttunk csodákat, Sástón, a Sástó melletti Adrenalin Kalandparkban szórakoztunk, sőt az ország legmagasabb pontjáról, a kékestetői kilátó tetejéről is gyönyörködhettünk a Mátrában.
Szállásunkon a majosházi plébános és polgármester is vendégek voltak. Csak dicsérték csoportunkat, mi pedig– az osztályfőnökök és Soós Zoli bácsi – büszkék voltunk tanítványainkra, arra, ahogyan viselkedtek. Sándor atya még misét is celebrált az üdülő kápolnájában, hogy együtt imádkozhassunk. Szép négy napot töltöttünk együtt!

Medvéné Szöllősy Viktória

Copyright © Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskola 2024 | FACEBOOK: @szentferencmiskolc